Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 147 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-10-04, 08:53
Administrator napisał/a:
Wilgus pamiętam tylko stan o jakim pisałeś wtedy niewiele ma wspólnego z tym co podałeś teraz:
Wiglus napisał/a:
Przy okazji wyjazdu do DE pooglądałem sobie kilka sztuk i fartownie okazało się, że nasz zleceniodawca ma do sprzedania E46 330d (kombi) z jakimś M-pakietem (czy to tylko wygląda się zmienia?), skóry i te pierdoły. Stan świetny, około 200 tys, 02r za 4500Euro.
Wiglus napisał/a:
auto wymagało bardzo dużego serwisu części eksploatacyjnych (turbina, pół zawieszenia, 2-masa i coś tam wiecej).
Mówiłem Ci wtedy że niemożliwe jest, aby z tym samochodem było wszystko OK. W Niemczech trudniej o okazje niż u nas (o ile one w ogóle istnieją )
Wymiana turbiny, dwumasu, elementów zawieszenia przy ok 200,000 przebiegu w 330d to nic dziwnego. 400NM momentu robi swoje szczególnie z elementami przeniesienia napędu. W VAGu dwumasy padają dużo wcześniej pomimo słabszych silników. Dwumasowe koło zamachowe DMF (dual mass flywheel) zostało skonstruowane przez firmę Luk i praktycznie tylko oni je produkują i dostarczają producentom samochodów. Są dostępne jeszcze z Sachsa ale podejrzewam że są one na licencji LUKa lub tylko przepakowywane przez Sachsa.
Wilgus czego teraz szukasz?
Wiesz, wtedy stan określałem ja, z moją mikra wiedzą co do dizli. Opierałem się wyłącznie na tym co widzę i czuję, a stan wydawał się być rewelacyjny. Później kumpel podskoczył nim do serwisu i przywiózł takie informacje. Turbina jeszcze działa w miarę OK, ale się kończyła. Dwumasa mi nie szarpała, ale fachowcom już tak.
Po podliczeniu wyszło mi, że zrobienie go w PL było by warte zachodu, ale jak już pisałem, pod warunkiem, gdyby to była 5.
Chyba, jak znajdę czas, to będę nadal tej 5 szukał (ale już na pewno tej 530d). Trochę się to odłoży w czasie, bo w remont domu cała kasę władowałem.
Rzeczywiście masz rację. Widziałem auta z sekwencja za 7 tys i coś mi się pomyliło.
A co ty byś brał przy następnym aucie? IV czy V generacje przy silniku benzynowym(bez wtrysku bezpośredniego)
Taki fan saaba a tutaj pytasz? Miałeś w stopce link do forum saaba i tam jest dobry temat o Vialle.
Nikt ci w okolicy dalekiej dobrze V nie serwisuje, a w pl jest zbyt zasiarczony gaz, co powoduje dosyć częste uszkodzenia pomp (tych wspominanych przez Administratora).
Aha, z tego co wiem najbliższy gazownik, który dobrze ogrania instalacje Vialle (bo praktycznie te są tylko spotykane) jest bodajże Kielcach czy Radomiu, nie pamiętam. Ja właśnie po niedanej próbie kupienia BMW kupiłem 9-5 z Vialle i ze wzgledu na serwis instalacji zmuszony byłem się go pozbyć.
Ogólnie. Nie warto bo za drogo w stosunku do korzyści.
Ja początkowo nastawiłem się na Diesla 2.2TiD a później nadarzyła się wersja 185KM w gazie blisko Wielunia. Podjechałem zobaczyłem i kupiłem.
Taki sobie sedanek.. jak kupisz młodego to pewnie pojeździsz a jak starego to może być różnie. O Roverach panują różne opinie tak samo jak o Alfie Romeo
Jakbym miał kupić Rovera to bym kupił 75 tkę. Może jest mało popularny ale bardzo ładny i szykowny taki baniaczek a w środku to mmm.. drewno i skóra jeszcze to pełna klasa. No myślę że w granicach 20 tysięcy niestety by kosztował taki naprawdę wypasiony i zadbany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum