Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-02-20, 14:09
Zalewaj regularnie co tankowanie do pełna ok 0,5l mixolu a unikniesz tego typu kłopotów.
Jak masz zatarte wtryski to zalej nawet litr i musisz wyjeździć pełny zbiornik na takiej mieszance. Zazwyczaj pomaga. Jak nie to trzeba będzie kupić nowe, albo regenerować.
mam problem z odpalaniem w mroźne poranki , wymieniłem 3 świece żarowe - jest lepiej , jednej nie mogę wykręcić , chce zobaczyć ile paliwa idzie na przelew .
_________________ "Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-02-20, 14:26
Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa. To może być problem z pompką paliwa w baku/progu (nie wiem gdzie jest w CDI), lub pompą wtryskową.
Miałem taki problem w 320d (poniżej pewnej temperatury nie zapalał) - winny był przekaźnik dodatkowej pompy paliwa (w BMW jest w progu pod fotelem kierowcy - pompuje paliwo ze zbiornika). A wg kompa - "za niskie ciśnienie na listwie" czyli najczęściej w taki przypadku winne są wtryski (leją).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum