Wysłany: 2008-09-10, 10:39 Regulamin działu Praca w Wieluniu i okolicach
Jeśli masz zamiar wrzucić ofertę pracy na forum a poszukujesz pracownika, oferta powinna zawierać chociażby minimalne informacje:
- rodzaj pracy (akord, akwizycja, etatowa itp.),
- przede wszystkim stanowisko.
Ogłoszenie powinno wyglądać mniej więcej w ten sposób:
Firma "XYZ" działająca w branży krawieckiej poszukuje szwaczek.
Praca na akord.
Ogłoszenia typu: "chcesz dobrze zarobić? wyślij swoje cv na adres..." będą automatycznie usuwane.
Nie tolerujemy rozpowszechniania danych osobowych forumowiczów.
Ostatnio zmieniony przez Jaro 2011-04-23, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
Przypominam wszystkim, że od 26.02.2011 wszystkie ogłoszenia związane z ofertami pracy jak i poszukiwaniem pracy prosimy umieszczać w specjalnie do tego stworzonych topicach, mianowcie:
Umożliwi to łatwiejsze dotarcie pracownikom i pracodawcom do ogłoszeń.
Ponieważ w ostatnim czasie pojawiło się ich sporo a przeważająca większość z nich kończyła się na jednym wpisie, co powodowało masę aktywnych tematów, mających po kilka bądź kilkanaście tygodni, postanowiliśmy restrykcyjnie przestrzegać tego zalecenia.
Dlatego wszystkie inne ogłoszenia będą przez nas usuwane, a autor ogłoszenia będzie otrzymywał ostrzeżenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum