Wysłany: 2013-07-22, 21:23 Grand Prix Wieluń pod patronatem burmistrza Janusza Antczaka
Regulamin Turnieju Grand Prix Wielunia pod Patronatem Burmistrza Janusza Antczaka 2013
I. Postanowienia ogólne
Organizatorzy:
Damian Śpich
Miejsce i czas rozgrywek:
Czas: 18 sierpnia oraz 25 sierpnia od godziny 9:00
Miejsce: kompleks boisk ORLIK przy osiedlu Wyszyńskiego w Wieluniu
II. Zasady rozrywek
Cykl Grand Prix składa się z 2 turniejów.
Turniej Open mogą brać udział chłopcy, dziewczyny oraz mixy.
Maksymalna liczba par w każdym turnieju wynosi łącznie 16. W przypadku większej ilości rozgywane będą eliminacje dzień wcześniej.
Turniej będzie przeprowadzony systemem w grupach.
III. Zasady uczestnictwa
Zgłoszenia zawodników będą przyjmowane w siedzibie Kulis Powiatu na ulicy 18 stycznia 50a(nad Video World) w Wieluniu. Ostateczny termin zgłoszenia mija trzy dni przed rozpoczęciem turnieju.
Drużyna, która zgłosiła się do turnieju opłaca wpisowe w wysokości 50 złotych za koszulki oraz 10 zł wpisowego od zawodnika(za I turniej). Wpłacone pieniądze nie ulegają zwrotowi. Wyjątkiem jest przypadek, gdy turniej zostanie całkowicie odwołany.
Wszyscy zawodnicy biorący udział w turnieju otrzymują wody mineralne, posiłek oraz koszulki, w których mają obowiązek grać podczas zawodów.
Zawodnicy biorący udział w rozgrywkach mogą być reprezentantami tylko jednej drużyny. Skład zespołu jest niezmienny podczas całego turnieju.
W przypadku wycofania się pary z turnieju, dzień przed rozpoczęciem zawodów koszty wpisowe nie będą zwrócone.
Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność, nie mogą mieć przeciwwskazań medycznych do udziału w rozgrywkach.
IV. Przepisy gry
Mecze będą rozgrywane według systemu ustalonego przez Sędziego Głównego i Organizatora w zależności od ilości zgłoszonych par i możliwości rozegrania turnieju.
Losowanie odbywa się 2 dni przed turniejem i prowadzone jest przez Sędziego Głównego zawodów w miejscu wyznaczonym przez organizatora.
Mecz prowadzi sędzia wcześniej do tego upoważniony.
Zawody rozgrywane będą zgodnie z najnowszymi przepisami gry w siatkówkę plażową PZPS.O sprawach organizacyjnych decydować będą aktualne regulaminy PZPS dotyczące zawodów siatkówki plażowej na sezon 2013-2016 oraz decyzje podejmowane przez Sędziego Głównego i Organizatorów.
W przypadku niestawienia się obydwu drużyn w wyznaczonym przez organizatora terminie drużyny zostają wyłączone z rozgrywek.
W przypadku, gdy jedna z drużyn nie stawi się w wyznaczonym przez organizatora terminie, wynik nieodbytego spotkania weryfikowany jest na korzyść drużyny przeciwnej jako walkower.
Turniej w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych może zostać skrócony, odwołany lub przeniesiony na inny dzień.
Każdy zawodnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem.
Organizator nie dopuści pary do rozgrywek, nie zwróci parze wpisowego, jeżeli choćby jeden z zawodników będzie pod wpływem alkoholu.
Finaliści po zakończeniu rozgrywek są do dyspozycji Organizatora.
Do rozgrzewki oraz meczu drużyny muszą posiadać własne piłki.
Zawodnicy przygotowują się do spotkań poza wydzielonymi boiskami.
Za rzeczy zgubione oraz pozostawione bez opieki podczas zawodów organizator nie odpowiada.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian oraz ostatecznej interpretacji regulaminu i zasad gry.
W sprawach spornych lub nie ujętych w regulaminie decydują organizatorzy.
Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z dyskwalifikacją pary z rozgrywek lub z finału rozgrywek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum