Witam
Czy ktoś zna i może polecić dobre zakłady robiące szlify cylindrów w Wieluniu czy okolicach ? Raz oddawałem w Wieluniu w firmie autoszlif ul. bema i tłok mi zacierało raz za razem. Słowem partactwo i tyle. Honowanie powinno zostawić lustrzany wygląd tulei a zastałem raczej szlif jakby druciakem robiony.. po 2 tyś przejechanych km pozostało sporo śladów obróbki co też bardzo źle świadczy. Mowa cały czas o silniku 2t.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2005 Posty: 407 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-12-24, 14:04
Ja robiłem na Działach - Czarnożyły. W Wieluniu nie robiłem ze względu na to co mówisz. Honowanie jednak powinno zostawiać rysy i zmatowić cylinder tak aby gromadził się na sciankach film olejowy. Zacieranie moze być efektem złego spasowania tłoka.Ja z kolei pisze o 4T ale w 2T pewnie lepsza jest gładź bo smarowanie jest z mieszanki. To jakis skuter jest?
Książki i profesjonalni szlifierze mówią ,że gładź po szlifie powinna być jak lustro. Ryski oczywiście zawsze pozostają po honowaniu ,ale to powinna być ładna choineczka...
Co do zacierania to pierwsza opcja jest taka jak mówisz ,że pasowanie zrobili do niczego ,a 2ga to nie do końca zachowana osiowość... Skoro oddaje cylinder do specjalisty to powinien zrobić to tak ,żeby było dobrze.. Następnym razem podam książkowe parametry luzu i chociaż sumienie będzie spokojne ,że ze swojej strony jestem czysty...
Co do cylindra to nie skuter tylko starsze enduro.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2005 Posty: 407 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-12-27, 22:48
fuckupy się zdarzają w tej branży ważne żeby uznali reklamacje a z tym u Kowalczyka cieżko...jak robiłem szlif i rozwiert na Działach to dałem tłoki i tolerancje do nich a silnik już bangla jakiś czas więc tam można jechac gdzie indziej to sam wiesz...temat przerabiany. Gdybyś miał inne pytania to zapraszam też na naszą stronke http://tuningklub.wielun.biz/portal.php
Nic spróbuje tam za czarnożyłami może będzie lepiej. Szlifierz to cię zawsze oleje bo stwierdzi ,że tłok był do dupy ,albo to "twoja" wina bo mieszanka była za uboga itp. zawsze tak jest.
Zasadniczo to szukam jeszcze dobrego mechanika ,który zna się bardzo dobrze na starych motocyklach (głównie mz,jawy,wsk) lub je odrestaurowuje i świadczy usługi. Na w.w forum mam nawet konto ,ale nie wiem czy jest tam sens poruszać takie kwestie bo to forum samochodowe raczej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum