Pomógł: 22 razy Wiek: 38 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 2051 Piwa: 9/14 Skąd: Chotów
Wysłany: 2012-11-14, 13:13 Laptop do 1800zł
Witam, jaki laptop byście polecili do kwoty 1800zł? Laptop przede wszystkim do pracy biurowej, internetu, czasem jakiś film, ew. gra - ale to tylko czasem.
Podstawowe wymagania dla mnie, to:
HDD - 500GB
RAM - 4 GB
System operacyjny Windows 7
Dobra bateria
HDMI
BLUETOOTH
Fifirifi
Pomógł: 42 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 4309 Piwa: 76/53 Skąd: wieluń
Wysłany: 2012-11-14, 13:26
bob_mistrz, może zwróć baczniejszą uwagę na procesor. Teraz w modzie są podobno procesory z grupy; Intel® Core™ i3 czy i5, niby szybsze i lepsza grafika (tak się mówi w świecie elektroniki )
_________________ Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Nie znajdziesz lepszego. Mam Samsunga RV511 tylko że w okrojonej wersji. Ok dwóch tygodni po zakupie wylałem cały kubek gorącej kawy na lapka... poza klawiaturą do wymiany, nic mu się nie stało. Ciecz nie dostała się do środka. Naprawdę, pod tym kątem RV511 jest wykonany świetnie. Poprzednio miałem HP COMPAQ CQ-57 na AMD, ale nie byłem zadowolony z wydajności. Moje wieloletnie obcowanie z kompami spowodowało, że uznaję tylko Intela. Ja akurat potrzebuję kompa do obliczeń, a AMD się w tym za bardzo nie sprawdził. Z resztą zakup poprzedniego HP był bardziej podyktowany ograniczonym funduszem. Z kolei osobiście bardzo nie trawię firmy Samsung i miałem szalenie duży problem z decyzją czy wyrzucić za używanego lapka 1200 zł, ale naprawdę się opłacało. Ten lapek co wskazałem jest na procu i3 m-380, najsilniejszym z rodziny mobilnych I-3. Nie kuś się natomiast na ilość RAM, bo to tak właściwie fikcja. Lepiej mieć mniej RAM-u ale szybkiego, niż dużo, ale wolnego. Te kości z zakupionego lapka, mógłbyś upchnąć i wrzucić 2x2 jakiegoś lepszego. Cięzko Ci będzie do nawet 2 tysięcy znaleźć lepszego lapka niż Samsung. HDMI i Bluetooth mam na standardzie, a pod tym linkiem co Ci wskazałem nie pisze nic o HDMI, ale skoro ja w okrojonej wersji mam to i tam będzie. Jedyną wadą dla mnie w nim jest to, że obudowa potrafi skrzeczeć przy nacisku Generalnie, będziesz zadowolony
A czy Ty zakupisz na raty, czy za gotówkę biorąc kredyt to i tak na jedno wyjdzie. Nawet jeśli będziesz brał na raty, rozejrzyj sie za tym modelem który wskazałem. Może będzie opcja zamówienia ?
Z moich doświadczeń - nie polecam toshiby (te wszystkie serie w niższych cenach są do niczego). Miałbym też obawy przed Asusem (kolega pracuje w serwisie i sporo do niego wpada laptopów tej marki). Polecić mogę za to laptopy Della - korzystam już z drugiego i żadnych problemów.
Jeśli możesz sobie kupić używkę to można coś ciekawego za taka kasę dostać. Jeśli ma być nowy to uważam, że Lenovo g580 bez Windowsa lub Samsunga 310E5C. Lepszych w tej cenie nie ma.
Z moich doświadczeń - nie polecam toshiby (te wszystkie serie w niższych cenach są do niczego).
Widocznie trafiłeś na jakiś wybrakowany towar, bo ja od 7 lat pracuję tylko na Toshibach z serii A oraz L i żadnej usterki. Obudowa i wykonanie solidne, nie pęka na zawiasach jak u niektórej konkurencji. W pracy co prawda mam wysoki model Toshiby z serii P, wyłamały się kiedyś plastiki przy zawiasach właśnie, ale zostały wymienione bez zająknięcia w ramach gwarancji.
_________________
hajen W trakcie przeprowadzki do Wielunia 4x2+8x1x1+2+1
Pomógł: 27 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1451 Piwa: 29/26 Skąd: Wieluń/Warszawa
Wysłany: 2013-01-09, 13:06
Ferbik, z Toshibami jest różnie. W pracy miałem Toshibę. Koledzy mieli te same modele. Ja po glebie na motocyklu rozbiłem plastiki, mocowania, a Toshiba dalej chodziła wzorowo (i dalej chodzi, już nie pod moimi rękami). Dwóm kolegom w laptopie padła matryca a później cały laptop poszedł do wymiany po pół roku stania na biurku.
Teraz pracuję na Lenovo T410 i nie narzekam, (słowo wymoderowano) lapek . Tylko niestety nie ta półka cenowa.
_________________ Też jestem w szoku.
Ostatnio zmieniony przez hajen 2013-01-09, 13:08, w całości zmieniany 1 raz
Ale ogół, taka prawda. Acerów i Asusów się nie rusza, Toshiby trochę lepiej ale też nie do końca. Samsungi właśnie są niedoceniane. Dell + Lenovo obecnie chyba najbardziej trzymają jakość (dopóki poruszamy się w seriach Latitude i Thinkpad). Dane nie wyssane z palca, a od kolegi serwisanta, zresztą autora w/w artykułu.
Widocznie trafiłeś na jakiś wybrakowany towar, bo ja od 7 lat pracuję tylko na Toshibach z serii A oraz L i żadnej usterki.
Może i miałem pecha - nie chciałbym generalizować. Dodatkowo w czasach gdy korzystałem z Toshiby miałem preinstalowaną Vistę i to mnie też bardzo wkurzało, więc może moja opinia jest dość subiektywna
Jeżeli chodzi o lenovo - to mam też gdzieś poczciwego thinkpada r500 i to też był świetny model Nie wiem jak te nowe serie, ale z tamtego egzemplarza byłem bardzo zadowolony.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 257 Piwa: 38/19 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-01-10, 21:07
Co do Della to jedna uwaga: w wielu miejscach (punktach sprzedaży) informowali mnie, że w 15” z procesorem Intel® Core™ i5 i i7 jest problem z chłodzeniem (przegrzewają się). Z i3 niema tego problemu. Ogólnie Delle jak najbardziej polecam (sam także używam). Z serwisem i gwarancją także niema problemu. U mnie w kablu zasilającym przy gnieździe do kompa jest niebieskie podświetlenie (taki mały bajer). Przestał świecić. Zadzwoniłem do serwisu, podałem nr zasilacza, coś im nr się nie zgadzał, poprosili abym zadzwonił do przedstawiciela gdzie go kupiłem. Tak zrobiłem. Oni skontaktowali się z głównym serwisem i sprawę wyjaśnili. Za 4 dni miałem nowy zasilacz włącznie z kablem sieciowym (jest oddzielną częścią i nie podlega do zasilacza). Poprosiłem ich o dołożenie tego kabla. Powiedzieli, że niema problemu. Wszystko odbyło się na zasadzie mojego zgłoszenia telefonicznego, żadnych zdjęć, odsyłania uszkodzonej części. Ponadto w Dellu gwarancja jest 3 lata z typem gwarancji Next Business Day On-Site Service (NBD - na następny dzień roboczy u klienta). Gwarancja ta polega na tym, że firma DELL wysyła swojego serwisanta do klienta po telefonicznym zgłoszeniu usterki.
A odbywa się to tak:
1. Telefon do serwisu Dell Polska
2. Krótka rozmowa z serwisem nt problemu
3. Na drugi dzień od zgłoszenia pojawia się serwisant firmy Dell z nowymi częściami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum