Pomógł: 53 razy Dołączył: 26 Sie 2006 Posty: 3747 Piwa: 39/17 Skąd: z Wielunia
Wysłany: 2015-04-13, 17:13 Dni Wielunia 2015
Cytat:
Znamy już program Dni Wielunia, które odbędą się w drugi weekend czerwca. W ostatnich dniach pytaliśmy Was o to jak powinna wyglądać ta impreza, a teraz zobaczcie jak wygląda oficjalny program.
W tym roku zmieniła się lokalizacja imprezy. W przeciwieństwie do poprzednich lat, tym razem będziemy bawić się w centrum miasta – przy Muzeum i ul. Podwale. Początkowo święto miasta miało być zorganizowane ponownie na targowisku, ale później zmieniono zdanie.
Zadbaliśmy, aby coś miłego znaleźli dla siebie i młodsi, i starsi, więc zapowiadają się dwa dni świetnej zabawy. W programie zaplanowano występy zespołów muzycznych z Wieluńskiego Domu Kultury (m.in. TNNR), występy przedszkolaków oraz koncerty gwiazd – pisze na swoim facebooku burmistrz Wielunia, Paweł Okrasa
W sobotę na scenie zobaczymy grupę Power Play, Marikę, Jamala, a na zakończenie będzie dyskoteka (DJ Dodo oraz DJ Świru).
W niedzielę zagra Duet Halina Benedyk i Marco Antonelli, Kabaret Młodych Panów, Kasia Kowalska i Kombi. Na zakończenie zostaną odpalone sztuczne ognie.
_________________ "Przed skorzystaniem z forum zapoznaj się z treścią regulaminu dołączonego do niego bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy post niewłaściwie napisany lub zrozumiany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu."
hmmm może podpadne ale co tam.
Prosze Burmistrza o przeprowadzenie wyborów zespołów na następne Dni Wielunia. I nie tylko wyborów tylko prosze zprosić ten zespół który wygra
Jestem na żywo po Kłobucku. Pany i panie, dzień do nocy. Setki, tysiące ludzi na koncercie Lady Pank/ Tylko tam oni wybierali zespół a burmistrz przyklasnął, ba, chyba zapoczątkował nawet pomysł wyboru.
Tylko tam oni wybierali zespół a burmistrz przyklasnął,
To na pewno nie było takie proste:
0. ludzie muszą głosować (zobacz ilość głosów w ankietach na forum z poprzednich lat)
1. budżet
2. artysta musi mieć wolny termin
3. artysta musi się zgodzić
Więc ma to sens i jestem za, pod warunkiem że artyści będą odpytywani zgodnie z kolejnością z "listy preferencji" która powstanie w głosowaniu +/- ci którzy u nas już wystąpili.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum