Wiek: 38 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 120 Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-05-24, 07:20
Niom ja tam jeżdzę na 98 i róznica jest straszna, ale jeżdzę przede wszystkim dlatego że mam dłubany motor i on musi na takiej śmigać nie po to był robiony żeby teraz sie dusił na 95 a zresztą te paliwa teraz takie są że fajnie by było gdyby ta 95 miała 95 oktanów a 98 98... no ale tak czy siak na 98 całkiem inna kultura pracy silnika jest, a ktoś może powie ze droższa jest... droższa ile? 10-20 groszy na litrze? gdybym zatankował ze 100 litrów to bym może tą różnice odczuł, także polecam 98:)
Pomógł: 59 razy Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3155 Otrzymał 7 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-05-25, 23:51
Tybek napisał/a:
Gaz- ok, jeśli auto ma być zwykłym dupowozem to pewnie, dlaczego nie, zawsze to taniej będzie jeździć. ale jak widzę "sportowe" zagazowane padło to śmieszy mnie to i uważam że jest to żałosne, że ktoś kupuje sportowy samochód i przerabia go na gaz żeby taniej jeździć....
Wytłumacz mi jaka jest różnica między dupowozem a autem sportowym bo naprawdę nie wiem. A jeśli dupowóz jest szybszy od sportowego auta to co wtedy?
Jazda na 98 zamiast 95 nie ma sensu jeśli silnik nie jest do tego przygotowany. Jeśli producent zaleca 95 oktanów to jazda na 98 kończy się spadkiem mocy. Jeśli nie wierzysz znajdę artykuł z wydrukiem z hamowni.
Tybek nie wiem czy wiesz ale AC Schnitzer'a robi BMW na LPG
Moc 552 KM
0-100 km/h - 4.5 sekundy
0-200km/h - 13,9 sekundy
Vmax 320 km/h
Pomógł: 7 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 960 Piwa: 6/3 Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2008-05-26, 07:31
Moim zdaniem pogląd, że LPG nie pasuje do samochodów sportowych jest takim samym stereotypem jak to że kierowcy BMW to buraki. Jeżdżę od 4 lat na LPG i poza ceną oraz droższym przeglądem nie widzę różnicy więc po jaką chusteczkę mam płacić drożej. Obecnie jeżdżę na benzynie od miesiąca ponieważ kupiłem samochód bez instalacji i chociaż samochód pali 6-7 l wąchy to już mnie denerwuje tankowanie tak drogiego paliwa - Statoil 4.59 zł., co miesięcznie daje 500 zł na paliwo
Przepraszam ale jak dla mnie tankowanie benzyny = czyste frajerstwo, więc jak tylko zdobędę funduszę zakładam sekwencje.
PS: Może ktoś poleci jakiś dobry zakład LPG w Wieluniu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2005 Posty: 407 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-05-28, 16:55
Wg. mnie samochód sportowy to taki, który przyśpiesza poniżej 6 sek. do paki.A więc nawet z dupowoza można zrobić samchód sportowy inwestując w niego troche
Niektóre silniki zwłaszcza te po tuningu muszą chodzić na paliwie min. 98 oktan aby nie pojawiało się spalanie stukowe, które może doprowadzić do uszkodzenia silnika...
ja używam tylko paliwa 98 oktan ale mam nadzieję że ma chociaż te 95 oktan hehe
Peace
Pomógł: 17 razy Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 1805 Skąd: okalew/wrocław
Wysłany: 2008-05-29, 10:36
Panowie proszę - dosyć bicia piany. Wróćmy do merytorycznej dyskusji.
W temacie sportowych aut i zasilania ich gazem uważam, iż jeżeli ktoś kupi Subaru Imprezę i założy instalację gazową to jego wolny wybór (być może sam bym tak zrobił). Poza tym nie zawsze koszty benzyny są głównym powodem. Znam kilka osób, które założyły gaz w autach z wyższej półki tylko dlatego, że chcą być "ekologiczni" (cokolwiek by to znaczyło).
Pomógł: 13 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 3119 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-05-31, 12:51
rozszyfrowałem ten sktót BMW:
Będziesz Miał Wydatki
Bardzo Mały Wóz
Co do moich obserwacji w naszym rodzinnym miasteczku dużo jest ludzi szczególnie młodych jeżdzących bmw. Duzo z tych osób chce sie pokazać dowartościowując sie podnieść swoje własne ego.
Choć auta może z zewnątrz ładnie wyglądają ale przy szczegółowych oględzinach to trupy.
Ogólnie mieć takie auto to fajna sprawa ale oczywiście zadbane i bez zbędnych bajrów z plastiku i tym podobnych.
rozszyfrowałem ten sktót BMW:
Co do moich obserwacji w naszym rodzinnym miasteczku dużo jest ludzi szczególnie młodych jeżdzących bmw. Duzo z tych osób chce sie pokazać dowartościowując sie podnieść swoje własne ego.
Choć auta może z zewnątrz ładnie wyglądają ale przy szczegółowych oględzinach to trupy.
Ogólnie mieć takie auto to fajna sprawa ale oczywiście zadbane i bez zbędnych bajrów z plastiku i tym podobnych.
Moim zdaniem pogląd, że LPG nie pasuje do samochodów sportowych jest takim samym stereotypem jak to że kierowcy BMW to buraki. Jeżdżę od 4 lat na LPG i poza ceną oraz droższym przeglądem nie widzę różnicy więc po jaką chusteczkę mam płacić drożej. Obecnie jeżdżę na benzynie od miesiąca ponieważ kupiłem samochód bez instalacji i chociaż samochód pali 6-7 l wąchy to już mnie denerwuje tankowanie tak drogiego paliwa - Statoil 4.59 zł., co miesięcznie daje 500 zł na paliwo
Przepraszam ale jak dla mnie tankowanie benzyny = czyste frajerstwo, więc jak tylko zdobędę funduszę zakładam sekwencje.
PS: Może ktoś poleci jakiś dobry zakład LPG w Wieluniu
Pan Apanasiewicz bardzo dobrze zakłada, żadnych problemów pod warunkiem wyboru dobrej instalacji. Od 3 lat (około 70 tys km) na sekwencji Landirenzo w Corsie taty i nic się nie dzieje. Serwis, przeglądy bez żadnego problemu. A gdy napędzasz mu klientów to rabat - filtry po cenie hurtowej podczas wymiany. Polecam bo naprawdę warto. Fakt, chyba teraz kolejki, ale lepiej poczekać niż pakować się w jakieś chalupnicze montowanie.
Zakład mają przy świętej Barbary/Nowy Rynek.
A do tematu - nie zakładanie instalacji do aut sportowych to raczej z ideologii wynika, jak sport to nie oszczędzanie. Ja jakoś sobie nie wyobrażam np Ferrari na gaz....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum